Στη Γλυφάδα η “Αττική Συνεργασία ΟΧΙ στο Μνημόνιο”

Αντιπροσωπεία του περιφερειακού ψηφοδελτίου “Αττική Συνεργασία – Όχι στο Μνημόνιο”, με επικεφαλής τον υποψήφιο περιφερειάρχη Αλέξη Μητρόπουλο, αποτελούμενη από τον υποψήφιο αντιπεριφερειάρχη νότιου τομέα Ηλία Νικολόπουλο και τους υποψήφιους περιφερειακούς συμβούλους Αλ. Μπίστη, Φ. Κούβελα, Αλ. Κοσυφολόγου, Στ. Κολυβά, και Ε. Μωραΐτη, στο πλαίσιο της ημέρας δράσης του συνδυασμού για το περιβάλλον, πραγματοποίησε σήμερα το πρωί περιοδεία στο Ελληνικό και τη Γλυφάδα και συζήτησε με κατοίκους της περιοχής.

Ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης νότιου τομέα Ηλίας Νικολόπουλος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Η διαρκής υποβάθμιση τόσο του περιβάλλοντος όσο και της συζήτησης γι’ αυτό εν καιρώ κρίσης συνεπάγεται την περαιτέρω υποβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων του λεκανοπεδίου. Ο χώρος του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού καθώς και όλο το παραλιακό μέτωπο επιβάλλεται να αποτελέσουν πνεύμονα ζωής για όλη την Αττική. Είμαστε κάθετα αντίθετοι στα σχέδια εμπορικής εκμετάλλευσής τους, πολύ περισσότερο στα σχέδια ξεπουλήματός τους. Επιμένουμε ότι στο Ελληνικό πρέπει να δημιουργηθεί μητροπολιτικό πάρκο, ανάσα ζωής και αναψυχής για τους κατοίκους όλων των γύρω περιοχών αλλά και όλης της Αττικής συνολικά, σε συνδυασμό με το μητροπολιτικό πάρκο στο Τατόι. Επιμένουμε, ακόμα, ότι το παραλιακό μέτωπο πρέπει να είναι ελεύθερο από κάγκελα και προσβάσιμο σε όλους και όχι μόνο σε όσους εγκρίνουν οι μαφίες των νυχτομάγαζων της περιοχής, που βιαιοπραγούν, καταπατούν και πλουτίζουν σε βάρος της δημόσιας περιουσίας. Στεκόμαστε αλληλέγγυοι στον αγώνα του Δημάρχου Χρ. Κορτζίδη και των κατοίκων του Ελληνικού για ανοικτές παραλίες. Επιμένουμε, τέλος, ότι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι που σχεδιάζονται στον Υμηττό δεν προωθούν το δημόσιο συμφέρον, αλλά τα επιχειρηματικά συμφέροντα κερδοσκόπων μεσαζόντων σε βάρος της φύσης. Είναι δεδομένο ότι δεν έχει αξιοποιηθεί πλήρως το υπάρχον οδικό δίκτυο για την εξυπηρέτηση των πολιτών της ανατολικής Αθήνας στις διατοπικές του μετακινήσεις, κάτι που πρέπει άμεσα να γίνει. Πραγματική ανάγκη δεν είναι οι νέοι αυτοκινητόδρομοι, αλλά η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς και κυρίως σταθερής τροχιάς. Ο χώρος του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, ο Υμηττός, η παραλιακή ζώνη είναι δημόσια αγαθά, ανήκουν σε όλους μας και δεν είναι εμπορεύματα προς αγοραπωλησία. Δεν ιδιωτικοποιούνται, δεν τεμαχίζονται, δεν παραχωρούνται σε κανέναν. Ανήκουν σε όλον τον λαό.»