Το 1890 αναγνωρίστηκε το δικαίωμα ασφάλειας των ποδηλατών

 

Στις 13 Ιουνίου 1890 υπογράφτηκε από τον κυβερνήτη Francis T Nicholls, το διάταγμα Νο 81, επίσης γνωστό ως Liberty Bill της Λουιζιάνα, με το οποίο παρέχονταν πλήρη δικαιώματα στους δημόσιους δρόμους, σε όλα τα ποδήλατα και τρίκυκλα και σε όλα τα οχήματα που κινούνται με τα πόδια ή τα χέρια.

 

Το νομοσχέδιο πέρασε μετά από πολύχρονη προσπάθεια από τα μέλη του Ποδηλατικού Club της Λουιζιάνα και ειδικά του Harry H. Hodgson, ο οποίος ήταν ο κύριος εκπρόσωπος του τμήματος της Λουιζιάνα του League of American Wheelmen.

 

Η πρώτη απόπειρα να περάσει ένα τέτοιο νομοσχέδιο, έγινε το 1888 αλλά απορρίφθηκε, καθώς η Δικαστική Επιτροπή Δικαστικών έκρινε ότι θα ήταν μια “άχρηστη νομοθεσία.”

 

Οι άνθρωποι της League of American Wheelmen, είχαν μεταξύ άλλων να αντιμετωπίσουν και την κοινή γνώμη καθώς, ο κόσμος αγνοούσε παντελώς το θέμα.

Εκτιμάται ότι ο κύριος λόγος που το αίτημα εμποδιζόταν περισσότερο ήταν η ευγενική – παθητική συμπεριφορά των ποδηλατών που έδιναν έδαφος στους εχθρικούς οδηγούς και στα προκατειλημμένα άτομα, να διαμορφώσουν την επικρατούσα ιδέα ότι οι ποδηλατιστές δεν έχουνε καμία δουλειά να κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους και να εμποδίζουν την κυκλοφορία.

 

 

Ο νόμος όμως που επέβαλε να εξασφαλίζεται σε οποιαδήποτε κατηγορία ανθρώπων η αίσθηση της νομικά κατοχυρωμένης ασφάλειας, έκανε μια μεγάλη μερίδα πολιτών πιο προσεκτικούς και επιφυλακτικούς. Αυτή η οπτική γωνία όριζε ως σαφές καθήκον των δικαστών και του νόμου, να το λάβουν σοβαρά υπόψη τους και να εγκαταλείψουν την άποψη της «άχρηστης νομοθεσίας.

 

Μετά την ήττα τους το 1888, τα μέλη του Louisiana Cycling Club συνέχισαν να πιέζουν για τα δικαιώματα των ποδηλατών και την κρατική νομοθεσία να καθορίσει τα δικαιώματα τους στο δρόμο. Ετσι, το 1890, πέρασε στο κρατικό νομοθετικό σώμα και υπεγράφη από τον κυβερνήτη Nicholls το Louisiana Liberty Bill στις 13 Ιουνίου.