Οριζόντια μοιράζει λεφτά το Πράσινο Ταμείο για την Ηλεκτροκίνηση

Από 40.0000 έως 75.000 ευρώ περίπου θα πάρει κάθε δήμος από το Πράσινο Ταμείο για τα Σχέδια φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.), ανεξάρτητα από έκταση οδικού δικτύου, πολυπλοκότητας κυκλοφοριακών προβλημάτων και αναγκών και το κυριότερο, αξιοπιστίας του σχεδίου του ίδιου του Δήμου για την ωρίμανσή του.
Πρόκειται για μια πρακτική που μοιάζει με τα ΣΒΑΚ που οδήγησε τους δήμους σε μικρής κλίμακας κυκλοφοριακές μελέτες, αλλά το κυριότερο: στέρησε χρήματα από αυτούς που πραγματικά είχαν την πρόθεση να βάλουν όρους Βιώσιμης Κινητικότητας στις πόλεις τους.
Οι μελέτες που θα χρηματοδοτηθούν δεν θα έχουν καμία σχέση με τους όρους – στόχους που είχε θέσει και το ίδιο το Υπουργείο Περιβάλλοντος: τα Σ.Φ.Η.Ο. να αποτελέσουν ευκαιρία για ευρύτερη διευθέτηση της στάθμευσης στις πόλης και σε συνδυασμό με τα ΣΒΑΚ και τα ευφυή συστήματα.
Άλλο ένα τεράστιο βέβαια πρόβλημα είναι ότι όλες οι προτάσεις που κατατέθηκαν copy paste όπως φαίνεται, δεν έχουν περάσει από καμία διαβούλευση και καμία συζήτηση στα Δημοτικά Συμβούλια αν και πρόκειται για εκτεταμένη μετατροπή και δέσμευση μίας θέσης στάθμευσης ανά 1.000 κατοίκους.
Ετσι το ΔΣ του Πράσινού Ταμείου, προχώρησε στον καθορισμό των Δήμων ως προσωρινών δικαιούχων στον Α.Π.2: Σχέδια φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.) του ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ 2020» και έως του ποσού για έκαστο εξ αυτών σύμφωνα με τον πίνακα που μπορείτε να δείτε εδώ: