Προετοιμαστείτε έγκαιρα για τις δημοτικές εκλογές

Στις 8 Οκτωβρίου 2023 έχουν οριστεί οι επόμενες δημοτικές εκλογές όπου θα αναδειχθούν οι νέες δημοτικές αρχές για μια πενταετία. Το ποιοι θα εκλεγούν στα δημοτικά συμβούλια είναι προδιαγεγραμμένο, αφού αυτοί είναι που θα κάνουν τις σωστές κινήσεις και θα χρησιμοποιήσουν τις σωστές μεθόδους είτε συνειδητά, είτε ασυνείδητα. 

Μετά από την ενδελεχή παρατήρηση 29 τοπικών εκλογικών διαδικασιών από το 2006 και με βάση τα αποτελέσματα αλλά και ερωτηματολόγια, το myota.gr και ο Διευθυντής Χάρης Κουγιουμτζόπουλος έχουν καταγράψει πλήρως το τι κάνουν αυτοί που εκλέγονται και αυτό συμπίπτει οριζόντια σε όλους σχεδόν του δήμους. Όπως συμπίπτουν και οι απόψεις της διεθνούς βιβλιογραφίας στο πολιτικό μάρκετινγκ.

Σημαντική δε καταγραφή αποτελεί και το γεγονός ότι κατά 85% στις δημοτικές εκλογές, κερδίζουν οι υποψήφιοι δήμαρχοι που φτιάχνουν την καλύτερη σύνθεση ψηφοδελτίου με τα ποιο αποτελεσματικά στελέχη. Παρά το γεγονός ότι οι δημότες ψηφίζουν σαφώς δήμαρχο, πρέπει να υπάρξει ένα ευρύ δίκτυο στελεχών – υποψηφίων, να τους πείσει ποιος είναι ο καλύτερος δήμαρχος.   

Μεγάλη αλλαγή αποτελεί φέτος η επιρροή του διαδικτύου. Ενώ στις εκλογές του 2019 είχαμε ένα μέγιστο ποσοστό χρηστών διαδικτύου τοπικά, της τάξεως του 55% μετά την πανδημία το ποσοστό αυτό φτάνει το 85% και σε ηλικίες κάτω των 70 ετών, φτάνει κατά τόπους και το 95%.

Αυτή όμως η εξάπλωση δημιουργεί και τεράστια προβλήματα επικοινωνίας, καθώς το Digital Marketing έχει πάρει πια επιστημονικές διαστάσεις επεξεργασίας και ανάλυσης δεδομένων, εμπεριέχει την Τεχνητή Νοημοσύνη και δημιουργεί τις περισσότερες φορές μια εικονική πραγματικότητα. Σήμερα επενδύονται δισεκατομμύρια στην ανάπτυξη εργαλείων Social Media καθώς η πραγματική και αποτελεσματική επικοινωνία μέσω αυτών είναι αντικείμενο βαθιάς εξειδίκευσης. 

Γι αυτό το λόγο το myota.gr και ο Διευθυντής Χάρης Κουγιουμτζόπουλος με σπουδές Μαθηματικών Εφαρμογών στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες στην Γαλλία και μια τεράστια εμπειρία στις δημοτικές εκλογές από το 1994, έφτιαξαν τρία video, εκπαιδευτικά webinars, Οδηγούς για τους υποψήφιους Δημοτικούς Συμβούλους.  Τα video αυτά δείχνουν:

  1. πώς μπορεί κάποιος να βρει συνομιλητές σε ένα κοινό στόχο και πως να τους διαχειριστεί
  2. Τι πρέπει και πως να το πει για να γίνει πειστικός
  3. Ποια μέσα «ειδικά ψηφιακά» μπορεί να χρησιμοποιήσει για να ακουστεί και να ξεχωρίσει

Οποιος υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες, είναι σίγουρο ότι θα εκλεγεί. Πολύ απλά γιατί επί πέντε συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις, αυτά έκαναν όσοι εκλέχτηκαν σε όλα σχεδόν τα δημοτικά συμβούλια της Ελλάδας. Συν το ισχυρό πλεονέκτημα που θα αποκτήσει στα Social Media και στο Digital Marketing.

Όμως τα video αυτά έχουν πολύ μεγάλη αξία και για τους υποψήφιους δημάρχους. Για να κερδίσεις τις δημοτικές εκλογές πρέπει να έχεις μια καλά εκπαιδευμένη και αποτελεσματική δημοτική παράταξη. Οσοι περισσότεροι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι μιας παράταξης, παρακολουθήσουν τα βιντεοσκοπημένα σεμινάρια, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει ο υποψήφιος δήμαρχος να κερδίσεις τις εκλογές.

Δείτε εδώ λεπτομέρειες