Σταματάνε να μετακινούνται με ΙΧ οι υπάλληλοι της Περιφέρειας Αττικής

Σε μεγάλο κίνδυνο μπαίνουν δεκάδες περιφερειακές υπηρεσίες προστασίας του κοινού, καθώς ο Σύλλογος των εργαζομένων αποφάσισε να σταματήσουν οι μετακινήσεις τους με Ι.Χ. Ο Σύλλογος εδώ και πολύ καιρι με αρκετές ανακοινώσεις του έχει διαμαρτυρηθεί επειδή η Περιφέρεια έχει σταματήσει να πληρώνει τα έξοδα της μετακίνησής τους ή τους υποχρεώνει να μετακινούνται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ο Σύλλογος μάλιστα έχει εκδόσει και ειδικό έντυπο δήλωσης του υπαλλήλου για την άρνηση της μετακίνησης του για την πραγματοποίηση αυτοψίας ή ελέγχων.
Να σημειώσουμε ότι ελέγχους πραγματοποιούν οι υπάλληλοι είτε για την κατάσταση του οδικού δικτύου, είτε για θέματα πολιτικής προστασίας, είτε και για θέματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και στα σχολεία.

Διαβάστε την ανακοίνωση

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Παρά τις παρεμβάσεις των συνδικαλιστικών μας οργάνων, τόσο του Συλλόγου, όσο και της Ομοσπονδίας μας δεν έχει δοθεί ακόμα λύση στο ζήτημα της εξασφάλισης των μετακινήσεων των υπαλλήλων, που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία με υπηρεσιακά αυτοκίνητα, ούτε της αποζημίωσης όσων χρησιμοποιούν το ΙΧ αυτοκίνητό τους.
Η κατάσταση έχει φτάσει στο μη περαιτέρω, καθώς επί της ουσίας χρηματοδοτούμε από την τσέπη μας την μετακίνησή μας για την εκτέλεση των αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών, που υπηρετούμε, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των μετακινήσεων σε όλες τις υπηρεσίες γίνεται με ΙΧ αυτοκίνητα, δεδομένου πως:
• οι υπηρεσίες δεν διαθέτουν καθόλου υπηρεσιακά οχήματα και οδηγούς ή διαθέτουν ελάχιστα,
• οι ποσότητες των καυσίμων, που διατίθενται στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των υπηρεσιών δεν επαρκούν για το σύνολο των κινήσεων,
• η αποζημίωση των υπαλλήλων, που χρησιμοποιούν τα ΙΧ αυτοκίνητά τους για την εκτέλεση αρμοδιοτήτων των υπηρεσιών που υπηρετούν δεν καλύπτει ούτε κατ’ ελάχιστο ούτε τα έξοδα των καυσίμων (0,15 €/χιλ.), στις δε κινήσεις σε απόσταση κάτω από 50 χιλ, στις λεγόμενες δηλαδή κινήσεις «εντός έδρας» η κατανάλωση καυσίμου και η επιβάρυνση του αυτοκινήτου είναι εντελώς δυσανάλογη,
• η χρήση των δημόσιων μέσων μεταφοράς δεν εξυπηρετεί αφού δεν καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης σε όλη την έκταση του Τομέα ευθύνης. Μπορούν να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες με τα ΜΜΜ σε Ανατολική και Δυτική Αττική; Επιπλέον απαιτείται η «προπληρωμή» τους και ένας τεράστιος όγκος χαρτιών για να καλυφτεί ένα τμήμα των εξόδων (είναι χαρακτηριστικό το έγγραφο της Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου που αναφέρει ότι στην Αττική το ανώτερο ποσό, που μπορεί να καλυφτεί για τα ΜΜΜ είναι 1 €/εργάσιμη ημέρα, μετά από την υποβολή ενός τεράστιου όγκου δικαιολογητικών και την σχετική έγκρισή τους).

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους που εκτελούν εξωτερική υπηρεσία:

• Να σταματήσουν να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους και να μετακινούνται μόνο με υπηρεσιακά αυτοκίνητα και οδηγό.
• Στην περίπτωση που δεν τους διατίθεται υπηρεσιακό αυτοκίνητο με οδηγό ή που δεν τους προπληρώνονται τα σχετικά έξοδα να καταθέτουν στο πρωτόκολλο της υπηρεσία τους την συνημμένη Δήλωση με την οποία θα κατοχυρώνονται ότι δεν αρνούνται την εκτέλεση της εξωτερικής υπηρεσίας, αλλά απλά ζητούν τα απαραίτητα μέσα για να την εκτελέσουν.
• Να καταθέτουν γραπτά αιτήματα χορήγησης υπηρεσιακών οχημάτων.
• Να συγκεντρώνουν τυχόν απαντήσεις ότι δεν τους διατίθενται ή ότι δεν έχουν οι υπηρεσίες υπηρεσιακά οχήματα.
• Να σταματήσουν την τυχόν «κατ’ εξαίρεση» οδήγηση κλπ.

Να καταδείξουμε έτσι ότι η μετακίνηση με τη χρήση ΜΜΜ, είναι εις βάρος των ελέγχων και άρα της εξυπηρέτησης των πολιτών, των οποίων οι αιτήσεις θα καθυστερούν εκ των πραγμάτων να εξεταστούν. Επειδή τα αρμόδια Υπουργεία και η Περιφερειακή Αρχή ξέρουν πως η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται με δικά μας μέσα κατά κύριο λόγο και «βολεύονται», πατάνε στο φιλότιμο μας.
Δεν είναι δυνατόν να διατίθενται τα υπηρεσιακά οχήματα στα γραφεία των Αντιπεριφερειαρχών κ.α. και στις υπηρεσίες να απαντάνε «Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα»!!!
Να δείξουμε τώρα τη δύναμη της διεκδίκησης μας, συσπειρωμένοι στις αποφάσεις του Συλλόγου μας

Απαιτούμε να επιλυθούν τα σχετικά προβλήματα στης εξής κατεύθυνση:
1.Την χορήγηση «πάγιων οδοιπορικών» για τις «εντός έδρας» κινήσεις, εντός της έδρας – πόλης της υπηρεσίας, με την χορήγηση μηνιαίου ποσού σε όλους τους συναδέλφους (πάγια οδοιπορικά), που ασκούν μόνιμα καθήκοντα άσκησης εξωτερικών ελέγχων, με αποφάσεις των υπηρεσιών τους (Επόπτες Δημόσιας Υγείας, Κτηνίατροι, Γεωπόνοι, Μηχανικοί, Κοινωνικοί Σύμβουλοι, Ελεγκτές των Δ/νσεων Ανάπτυξης, των ΔΑΟΚ, Λαϊκές Αγορές κ.α.), διαδικασία που άλλωστε ισχύει για υπαλλήλους αρκετών άλλων ελεγκτικών φορέων.
2.Την απλοποίηση των δικαιολογητικών όλων των σχετικών διαδικασιών για την κάλυψη και έγκαιρη πληρωμή όλων των οδοιπορικών-εισιτήριων-αποζημιώσεων για τις μετακινήσεις των υπαλλήλων, ιδιαίτερα στις νησιωτικές περιοχές, χωρίς να απαιτούνται εργατοώρες για τη διαδικασία αυτή.

  1. Αύξηση με διπλασιασμό των ημερών μετακίνησης εκτός έδρας.
    4.Αναπροσαρμογή της απαράδεκτης χιλιομετρικής αποζημίωσης (0,15 λεπτά/χιλμ), στις περιπτώσεις χρήσης ΙΧ αυτοκινήτου για την εκτέλεση της υπηρεσίας κατ’ ελάχιστο στα 0,30 €/χλμ
    5.Αύξηση της ποσότητας καυσίμων που δικαιούνται τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα κατά 50% (κατάργηση του άρθρου 10 της ΚΥΑ 129/2534/20.01.2010).