Ομάδα επικοινωνίας μεταξύ δήμου Ηρακλείου και ΔΕΔΔΗΕ

Ποιοι δρόμοι είναι αποκλεισμένοι; Πότε θα έρθει το ρεύμα σε συγκεκριμένες περιοχές; Πότε θα έρθει το νερό; Σε ποια φάση βρίσκονται τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ και της ΕΥΔΑΠ; Που βρίσκονται τα συνεργεία εκχιονισμού και σε ποιους δρόμους έχει δοθεί προτεραιότητα; Και ποιό είναι το χρονοδιάγραμμα;


Όπως έχουμε επισημάνει και σε παλιότερο άρθρο μας:

«Αν όλες αυτές οι πληροφορίες ήταν γνωστές στους δημότες 24 ώρες το 24ωρο τότε η αγανάκτηση θα ήταν πολύ μικρότερη. Και αυτό είναι διαπιστωμένο από όλους τους επιστήμονες αντιμετώπιση καταστάσεων κρίσης. Η άγνοια και η αβεβαιότητα φέρνει φόβο και αγανάκτηση.»
Μια πολύ καλή πρακτική λοιπόν στον Δήμο Ηρακλείου Αττικής όπου συστάθηκε Ομάδα άμεσης επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου και της ΔΕΔΔΗΕ για το βέλτιστο αποτέλεσμα στην Πολιτική Προστασία.

Για να μην μένουν στο σκοτάδι οι δημότες σε περιόδους κρίσεων από ακραία καιρικά φαινόμενα.

Ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη της περιφερειακής διεύθυνσης του ΔΕΔΔΗΕ για την οργάνωση του βέλτιστου δυνατού μηχανισμού ανταπόκρισης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, Ενόψει των επερχόμενων ημερών, κατά τις οποίες προβλέπεται πιθανότητα χιονόπτωσης και στα βόρεια προάστια της Αττικής, ο δήμαρχος κάλεσε τους υπεύθυνους του ΔΕΔΔΗΕ, παρουσία και του αρμόδιου για την Πολιτική Προστασία αντιδημάρχου, Μάνου Βαβουράκη, προκειμένου να ορίσουν άμεσους τρόπους επικοινωνίας ώστε να γίνεται, όσο το δυνατό, πιο άμεση επέμβαση εκεί που θα υπάρξει έκτακτο πρόβλημα.
Έτσι, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να οριστεί μια κοινή ομάδα επικοινωνίας από ανθρώπους της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου και τον ΔΕΔΔΗΕ που θα μιλάνε απευθείας για την επίλυση του όποιου έκτακτου θέματος προκύψει στο Ηράκλειο.

Παράλληλα, ο ΔΕΔΔΗΕ κατέγραψε τα κτίρια κρίσιμων υποδομών της πόλης (όπως νοσηλευτήρια, γηροκομεία, ΚΑΠΗ κτλ) στα οποία θα δίνεται προτεραιότητα σε περίπτωση πτώσης του ρεύματος, είτε για εναλλακτική παροχή, είτε για πιο άμεση αποκατάσταση.

Βεβαίως, για τα προβλήματα που παρουσιάζονται σε οικείες ή οποιαδήποτε άλλη ιδιωτική περίπτωση, ο ΔΕΔΔΗΕ προτρέπει εμφατικά τους πολίτες να επικοινωνούν με το ειδικό 5ψήφιο 11500, όπου πλέον γίνεται άμεση καταγραφή του ζητήματος και μάλιστα επί χάρτου. Με αυτόν τον τρόπο, ο ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να κατευθύνει γρήγορα τα συνεργεία του, να παρακολουθεί την πορεία αποκατάστασης και υπάρξει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Στο κομμάτι της πρόληψης, θυμίζουμε, τους προηγούμενους μήνες, συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ σε συνεργασία με την Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου προχώρησαν σε εκτεταμένες παρεμβάσεις κλαδεμάτων σε δέντρα, τα οποία βρίσκονται κοντά στα καλώδια του δικτύου ηλεκτρικής παροχής και πιθανό να δημιουργούσαν πρόβλημα κατά τις ημέρες έντονων καιρικών φαινομένων.

«Μπορεί ο Δήμος μας να έχει πάντα άμεσα αντανακλαστικά στις περιπτώσεις των ακραίων καιρικών φαινομένων, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν πρέπει να εξελίξουμε τους μηχανισμούς και τις πρακτικές μας ώστε να είμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί για τους δημότες μας. Αφενός στο κομμάτι της πρόληψης, αφετέρου και στο ζήτημα της επικοινωνίας κατά τις ημέρες των φαινομένων, θέλουμε να βελτιώσουμε τον τρόπο λειτουργίας της Πολιτικής Προστασίας για την ασφάλεια των πολιτών και τη λειτουργικότητα της πόλης», το σχόλιο του Νίκου Μπάμπαλου.