Με νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών (Αρ. Πρωτ. ΔΣΣΚ/Φ.8/16/οικ. 5763, 2 Απριλίου 2025), τίθεται σε εφαρμογή η διαδικασία στοχοθεσίας για το έτος 2025, στο πλαίσιο του συστήματος αξιολόγησης που προβλέπεται από τον ν. 4940/2022, όπως συμπληρώθηκε από το νέο πλαίσιο κινήτρων και ανταμοιβών του ν. 5149/2024.
Η εγκύκλιος καθορίζει τις ενέργειες που πρέπει να αναλάβουν οι δημόσιοι φορείς για την καταγραφή των έργων και των οροσήμων που πρόκειται να υλοποιηθούν εντός του 2025 στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή «Στοχοθεσία».
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς καλούνται να ολοκληρώσουν τις απαιτούμενες ενέργειες έως τις 14 Απριλίου 2025.
Οι φορείς διαχωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
Α. Φορείς εκτός Υπουργείων
Πρέπει να:
• Εκδώσουν απόφαση καθορισμού στόχων με κατανομή έργων και οροσήμων.
• Καταχωρίσουν τα στοιχεία αυτά στη σχετική υπο-εφαρμογή «Διαχείριση Έργων» της πλατφόρμας «Στοχοθεσία».
Β. Φορείς εντός των Ετησίων Σχεδίων Δράσης (ν. 4622/2019)
Το ΥΠΕΣ θα ενσωματώσει αυτόματα τα έργα και ορόσημα των Σχεδίων Δράσης στην εφαρμογή «Στοχοθεσία», τα οποία οι φορείς θα πρέπει στη συνέχεια να εξειδικεύσουν.
Διασύνδεση με Σύστημα Κινήτρων & Ανταμοιβών
Η στοχοθεσία συνδέεται πλέον άμεσα με το σύστημα ανταμοιβής, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Κινήτρων και Ανταμοιβής. Τα επιτεύξιμα έργα και ορόσημα μπορούν να οδηγήσουν σε επιβράβευση των δημοσίων υπαλλήλων.
Στην εγκύκλιο παρέχονται αναλυτικές οδηγίες για:
• Τη δημιουργία έργων και οροσήμων που πληρούν τα κριτήρια S.M.A.R.T.
• Την αξιοποίηση του Μητρώου Έργων 2024 (με δυνατότητα αντιγραφής).
• Την αναγνώριση έργων που προκύπτουν από αποφάσεις διοίκησης.
Διαβάστε εδώ την εγκύκλιο
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%932146%CE%9C%CE%A4%CE%9B6-%CE%9E%CE%9B%CE%A3?inline=true

