Πως δεν γίνονται ΣΒΑΚ στους δήμους

Τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που εκπονούν σήμερα οι δήμοι είναι περισσότερο κυκλοφοριακές μελέτες παρά ανθρωποκεντρικές μελέτες μετακινήσεων με δείκτες και στόχους για την αποτροπή του Ι.Χ. και προώθηση των εναλλακτικών μετακινήσεων.
Το θέμα συζήτησαν σε συνέντευξη ο Χάρης Κουγιουμτζόπουλος με τον επικεφαλής δημοτικής παράταξης της Μεταμόρφωσης κ. Βασίλη Καραβάκο.
Ο Χάρης Κουγιουμτζόπουλος σημείωσε την τάση που υπάρχει σήμερα να εκταμιευθούν χρήματα για να πέσουν στην αγορά, παρά το γεγονός ότι οι τα ΣΒΑΚ δεν περιλαμβάνουν κανένα στόχο βιώσιμης κινητικότητας. Ο κ. Καραβάκος το επιβεβαιώνει και στην περίπτωση της Μεταμόρφωσης. Σημειώνει δε ότι η ΣΒΑΚ που αποτελεί μετεξέλιξη παλαιότερων κυκλοφοριακών μελετών, χρηματοδοτείται ενδεχομένως για να εξυπηρετήσει την πρόσβαση σε ένα Mall που θα δημιουργηθεί στην μια πλευρά της πόλης.
Σημαντικό στοιχείο όπως σημειώνει και ο κ. Καραβάκος και έχει θίξει πολλές φορές το myota είναι η έλλειψη ουσιαστικής ανοιχτής και μακρόχρονης διαβούλευσης.

Δείτε το video της συζήτησης